Arbejder en Home Business

Arbejder du et hjem virksomhed? Chancerne er du allerede ved, at du er virkelig at trække “double duty”. Du arbejder sandsynligvis på virksomheden samtidig gør vasketøjet, forsøg børnene eller fastsættelse middag… og lad os ikke glemme alle telefonopkald fra familie og venner forventer du at løbe ærinder eller bare “gå” til en eftermiddag med sjov.
En af de sværeste dele af arbejder et hjem virksomhed adskille dit arbejde fra din familie og dit sociale liv. Her er seks bevist måder at holde dit hjem liv kørende samtidig holde virksomheden på sporet.
1. for det første oprette en arbejdsplan og holde sig til det. Det kan være fristende at besvare personlige opkald i løbet af dagen eller tage forretningssamtaler efter arbejdstid, men gør det faktisk viser, at du ‘re ofres – ikke pålidelig- og folk vil tage for givet, at du vil “altid be there” for enhver lille ting, der kommer op. Selvom familien kommer først, at forblive tro mod din arbejdstid og modstå trangen til at chatte med venner og afhente dagligvarer i arbejdstiden.
2. dine venner må overveje “arbejder hjemme” en invitation til at chatte i løbet af dagen eller bare gå til kaffe eller shopping for en eftermiddag. Gøre det klart, at din arbejdstid er bare, at – for business. Efterlad personlige efterlyser efter arbejdstid, og du vil opdage, at dine venner gradvist vil acceptere din tidsplan uden at føle sig krænket.
3. bare fordi du har oprettet en arbejdsplan, betyder ikke at du skal holde de samme timer som alle andre. En af fordelene ved at arbejde for dig selv sætter din egen timer til at passe dine mest produktive gange. Uanset om du er en tidlig fugl eller en nat-ugle, du vil finde, at du får meget mere gjort når du er afstemt efter din kroppens egne naturlige rytmer. Nogle mennesker arbejde om morgenen, tage en pause om eftermiddagen, når børnene er hjemme fra skole og arbejde igen i aften. Planlæg din arbejdstid, når du føler den mest produktive og du vil finde, at tingene bliver gjort lettere, hurtigere og bedre end da du var at trække under de samme ufleksibel arbejdstimer at alle andre har.
4. Hvis kom efter arbejdstid forretningssamtaler eller arbejde dag personlige opkald er et problem, hjælper det for at have en separat business telefonlinje, eller i det mindste en telefonsvarer eller voice mail, til at tage de indgående opkald. Dette giver din virksomhed et mere professionelt udseende til klienter end hvis du og din familie foretage og modtage opkald fra den samme telefonlinje.
5. Hvis det er muligt, forsøge at adskille dine “hjemmekontor” fra resten af dit hjem. Hvis du ikke har luksus at et separat rum, kan et værelse partition eller skærm være lige så hjælpsomme. Dette fungerer også som et visuelt vink til familien, som du arbejder og bør ikke blive generet.
6. kjole og handle professionelt mens du arbejder. Nogle mennesker finder det nyttigt at klæde sig i casual business påklædning under deres arbejdstid. Dette styrker, at bare fordi du arbejder fra hjemmet ikke gør du mindre af en professionel. Besvare telefonen med dit navn eller firmanavn, og holde dine børn ud af telefonen i åbningstiden. Også, bruge penge at investere i de værktøjer, du behøver at gøre dit job ret. En mobiltelefon, faxmaskiner eller selv et budget computer kan hjælpe gøre dit hjem kontor til et sandt arbejdsområde.
Hvis du følger alle disse tips og stick med dem, er chancer du vil finde en rutine, som ikke kun gør du føler dig produktive og aktive, når du arbejder din virksomhed, men også projekter budskab at du mener det alvorligt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *