De øverste 10 grunde virksomheder lykkes

Kun én af hver 5 virksomheder gør det til sin 5 år, og færre stadig gøre det til 10 år. Hvad gør de succesfulde virksomheder har til fælles?
1. de erfaringer og færdigheder af de øverste ledere. Over er halvdelen af business fiaskoer direkte relateret til ledelsesmæssige inkompetence.
2. den energi, vedholdenhed og opfindsomhed (vilje til at gøre forretning lykkes) af de øverste ledere. Mange virksomhedsejere har undladt eller komme tæt flere gange før deres “instant” succes. Giv ikke op.
3. et produkt, der er mindst en tand bedre end konkurrence og service, der ikke kommer i vejen for folk, der køber. Der skal være en tvingende grund til at købe; produktet er stor, folk elsker at yde service og den købsoplevelse er nemt og sjovt.
4. evnen til at skabe et “buzz” omkring produktet med aggressive og strategisk markedsføring. Gøre knappe markedsføring ressourcer count. Gør så meget hjemmearbejde om kunderne og deres valg som du kan, før man investerer din markedsføring dollars.
5. deal-making færdigheder til at sælge produktet i den højest mulige pris givet dit marked. Det kommer til kundernes opfattelse af værdien af dit produkt og undertiden styrken af din personlighed.
6. evnen til at holde udvikle nye produkter til at bevare og opbygge en kunde base. Overveje gradvis produktudvikling baseret på forbedringer af den nuværende produktlinie og solgt til den nuværende kundegrundlag.
7. deal-making færdigheder til at arbejde med ressource leverandører til at holde omkostningerne lave. At holde omkostningerne lavere end konkurrenternes og fortsætter med at kigge efter omkostningsreduktioner, selv når virksomheden er rentabel er nøglen.
8. modenheden til at behandle medarbejdere, leverandører og partnere retfærdigt og respektfuldt. Tillid og respekt resultere i produktivitetsstigninger på måder, der kan være svært at se og kvantificere.
9. overlegen placering og/eller fremme oprettelse af en forbindelse mellem dit produkt, og hvor det kan opnås. Undersøgelser har vist, kan det tage ser dit produkt eller din navn syv gange, før en kunde er klar til at købe.
10. en konstant kilde til business under både gode økonomiske tider og nedgangsperioder. På lang sigt, udvikle en produktsammensætning, der vil omfatte vindere i gode økonomiske tider og andre vindere når gange er hårde.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.